2012. február 29., szerda

Marc by Marc Jacobs táskák

Marc Jacobs táskákáit még kategorizálni sem lehet, annyi stílusban, méretben és színben alkotja meg őket. Hogy mit tervezett az elkövetkezendő őszre? Marha-,szarvas-, bárány- és bivalybőr kiegészítőket, amik valóban ragyogóak a maguk karakteres módján. Amikor a bemutatót néztem, még nem tűntek kivételes alkotásoknak, mert a ruhákkal kombinálva túl merevnek tartottam. Amikor viszont külön is szemügyre vettem a részleteket, kirajzolódott elöttem egy merőben eltérő viselet. Egy lázadó, szabad nő öltözékét láttam magam előtt, akinek megjelenését tökéletesen kiegészíthetik ezek a táskák. Így már korántsem tűntek melankólikusnak, sőt. Néhány darab elismerem, hogy örges, de egy modern csavarral ez is orvosolható. Az én kedvencem a barnás-piros marhabőr válltáska lett. És a tiétek?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése