2012. április 10., kedd

Iránymutató, provokatív, inspiráló LACK


Nekem a húsvét kevésbé a pihenésről szólt idén. Egy elemzést végeztem a magyar divatipar jellegéről. Sajnos a kutatásom rámutatott pár szomorú tényre ezzel kapcsolatosan. Kiderült ugyanis, hogy a magyarok többségét nem foglalkoztatja a divat és a stílus. Ennek kapcsán úgy gondoltam, hogy egy picit foglalkozom a témával és megpróbállak titeket is arra buzdítani, hogy igenis érdekes a magyar divat. Akit valóban érdekel, annak szeretettel ajánlok most egy kis olvasnivalót: A LACK magazint, amely éppen arra hivatott, hogy magas színvonalon reprezentálja a magyar kreatív és divatszakmát a nyomtatott sajtóban.

A nemzetközi színvonalú magazinnak most jelent meg az 5. száma, amiben számos hazai szereplő kifejti a véleményét. Én is nagyon szeretem olvasni, hiszen 100%-ban hazai tartalommal szól a magyar divatszakmáról, valamint a fiatal tehetségekről A mostani kiadás fő témája pedig az öko, a tudatos életmód és annak a divatvilágra gyakorolt hatása, ami különösen érdekel.

 


Bővebben az 5. szám tartalmából:

  • Hencz Péter fotós és Angie Palmai stylist közös kollaborációja a The melancholy of spring fotósorozat  
  • A közismerten csípős nyelvű divatblogger, az Allűrista ültette kerekasztalhoz az itthon meghatározó fashioniszta blogger közösséget, hogy kifejthessék véleményüket a műfaj jelenéről és jövőjéről
  • Csajbók Mariann, a LanceCom Kommunikáció tulajdonosa, aki többek közt a Louis Vuitton divatház hazai kommunikációs feladatait látja el a magazin kérdéseire saját kézírásával adott választ 
  • A feltörekvő fiatal fotós, Barna Bálint két fotósorozattal is megmutathatta tehetségét az olvasók számára, a fiú modellek között pedig látható Dörfler Márton, aki korábban a nagy múltú Balenciaga divatház világkampányában debütált  
  • Agatha Seymour, magyar írónő, a style.hu oldal rendszeres szerzője, az Eco divat történetébe enged mélyebb bepillantást 
  • A lap továbbá bemutat négy ismert, haza designert személyesebb oldaláról; Szegedi Kata, Schilling Kolos, Tomcsányi Dóri és Nanushka mutatkozik be  
·      


A lap országosan megvásárolható az Inmedio és Relay újságárus hálózatban és számos design shopban Budapesten.

1 megjegyzés: