Furcsaságot már láttam eleget a divatvilágban, de néha mégis meg tudok döbbeni dolgokon. Most épp a Dolce & Gabbana 480 ezer forintos biciklijén lepődtem meg. Egyrészt minek gyárt a Dolce bringát? A puma-t még megértem, hiszen a márka teljes profilja a sportra épül. De a Dolce? Hogy jött az ötlet?
Bizonyára a francia cégek sikerei inspirálta őket. Tudtátok például, hogy van Chanel síléc? És Louis Vuitton gördeszka? Bizony! Ráadásul a luxus sportszerek nagyon is kelendőek a piacon. A cég részéről ez elég indok, de a vásárlókat nem tudom megérteni. Mégis ki vesz ilyen kétkerekűt? Ezzel nem csak az árára utalok. A kerékpár leopárdmintás kinézete is eléggé bizarr! Érdekes egy darab. Nektek tetszik?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése