Mindig is szerettem a divatházak színfalai mögé
lesni, hogy jobban megismerjem a működésüket. A prémium termékeknél
persze ez még izgalmasabb. A luxusmárkáknál ugyanis nem látni futószalagot vagy gépeket, amik tonnaszámra készítenék az egyforma divatkellékeket. Itt
minden részletnek meg van a maga szerepe. Mindezt a cégek szeretik is
hangsúlyozni, erre pedig remek mód egy rövid film.
Én
nagyon szeretem ezeket nézegetni, mert bár tudatosan, de sugárzik
belőle az exkluzivitás, a minőség és a hagyománytisztelet. Persze ez jó
marketing fogás is, legutóbb például a Burberry indította el videóját a bemutatójuk online közvetítése után. Tradíció táplálás vagy reklámfogás?
Biztos válasz nincs. Azt viszont tudom, hogy én kedvelem ezeket, mégha reklámok is. És ti?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése