2012. május 4., péntek

Retinagyilkos színhasználat Christian Louboutin-nál

Christian Louboutin egyre extrémebb dolgokat talál ki, hogy felkeltse az emberek figyelmét. A múltkor már beszámoltam a 'búváros' inspirációjú, cipőnek nem is igen nevezhető szerzeményéről. Most pedig egy újabb kirívó darabra bukkantam. Egy 'oxford' lábbelit alkotott meg, amivel nem is lenne gond, de mindezt egy olyan élénk sárga színnel kombinálta, ami már szinte bántó a szemnek.

Biztos akad olyan extrém beállítottságú egyén, akinek ez kifejezetten imponál, ám én nem tartozom ezek közé. Nekem inkább a láthatósági mellény jut róla eszembe. Arról ne is beszéljünk, hogy nem lenne mivel kombinálnom és alkalmat sem találnék rá, amikor felvehetem. Nektek tetszik vagy nem?







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése